Najib Terima Wang Dengan Suci

NAJIB SUCI DALAM DEBU. Bagaimanapun kecenderungan PH tidur sebantal dan melayan mimpi politik yang berbeza ini sering.


Skandal 1mdb Najib Razak Memalukan Umat Islam Seluruh Dunia Umno Bn Dlm Pru 15 Merampas Kelantan Terengganu Dgn Selesa

Asas security of cost yg didepositkan.

Najib terima wang dengan suci. Pas akhirnya mengakui parti itu ada menerima dana sebanyak RM25 juta sebagaimana yang didedahkan oleh Ahli Parlimen Pokok Sena Mahfuz Omar sebelum ini. PAS MENGAKU TERIMA WANG RM25 JUTA TAPI SIAPA PENDERMANYA. MIthalnya aku terima wang derma dari seseorang dan dimasukan kedalam akaun peribadi aku dan aku mengenali penderma tersebut maka aku boleh buat apa yang aku suka dengan duit u dah jadi hak aku.

Ramai rakyat Malaysia terkejut semalam apabila Menteri Kewangan Tengku Zafrul Aziz mengesahkan Kabinet menerima permohonan daripada. SEJAK BILA bayaran RM85000 yg dikenakan ke atas Sarawak Report SR adalah kerana fitnah ke atas pasti suci PAS Najib. Sesungguhnya ini adalah perbuatan yang jahat kejam dan jelek.

Malang sungguh umat islam seluruh dunia kerana penjaga dua kota suci nya dikatakan bersubahat dengan mat najib dalam isu derma 26 billionIni suatu kemungkaran yang tak boleh dimaafkan sama sekali. Aku tidak nampak apa kesalahan PM Najib. Kenapa ada ramai anjing menyalak di sana sini termasuk dalam Parlimen.

Saya ingin menyatakan di sini dengan suci hati bahawa saya tidak pernah menerima wang RM5 juta yang kononnya diberikan oleh PW17 Saksi pendakwaan ke-17 Saidi Abang Samsudin melalui PW21 Rizal- saksi pendakwaan ke-21 kepada saya di dalam dua beg bagasi tersebut pada 20 Disember 2016 di Seri Perdana. Dengan pengakuan itu bermakna Mahfuz tidak berbohong atau membuat fitnah berhubung dakwaan wujudnya dana meragukan yang diterima. Tanpa Nama 17 November 2016 900 PTG.

Semalam Rafizi mendakwa mempunyai bukti menunjukkan ada individu yang rapat dengan PAS menerima dana daripada 1MDB dan mendesak Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang menjawab persoalan itu. Saya ingin menyatakan di sini dengan suci hati bahawa saya tidak pernah menerima wang RM5 juta yang kononnya diberikan oleh PW17 Saksi pendakwaan ke-17 Saidi Abang Samsudin. Wang tersebut diedarkan kepada pelbagai bahagian sayap dan juga sebuah perpustakaan parti.

GPS menyasarkan penubuhan sebuah dana wang berdaulat sekiranya diberi mandat dalam Pilihan Raya Negeri Ke-12 PRN12 akan datang. Saya ingin menyatakan di sini dengan suci hati bahawa saya tidak pernah menerima wang RM5 juta yang kononnya diberikan oleh PW17 Saksi pendakwaan ke-17 Saidi Abang Samsudin melalui PW21 Rizal- saksi pendakwaan ke-21 kepada saya di dalam dua beg bagasi tersebut pada 20 Disember 2016 di Seri Perdana. Ini kerana keputusan itu pada umumnya sudah dijangka oleh sesiapa pun juga cuma yang ingin ditunggu ialah.

Peguam Negara Mohamad Apandi Ali telah membebaskan Perdana Menteri Najib Razak daripada terlibat dengan salah laku menerima wang dana sebanyak RM26 billion yang lama mengusut dalam kepala umum selama ini. Pendakwaan tidak mahu teruskan kes terhadap Ahmad setelah kedua-dua pihak bersetuju menyelesaikan kes dengan bayaran kompaun RM11 juta. Mamat Khalid tak kisah Ellie Suriaty sokong Najib beri peluang selepas 2 tahun dipulaukan - Dia pengarah pertama berani ambil saya Isnin 25 Oktober 2021 830 AM.

Demikian tegas Ketua Penerangan Parti Pesaka Bumiputera. Apakah mereka dah terjumpa ayat-ayat suci dalam al-Quran dan Hadith soheh yang mengatakan perbuatan keji sebegini dibolehkan. Tidak heranlah jika walaunta parti suci jual jaja pd org kampung kononnya dah menang first round kes saman fitnah RM90 juta.

Ini dihias pula dengan gambar photoshop di mana Najib mencium tangan Trump tanda akur ketuanan Amerika. Katakan sahaja ia fitnah dan. Mengakui ilmu agama pihak terbabit lebih tinggi daripanya Tamrin berkata beliau sekadar mengingatkan bahawa segala pangkat.

Saya ingin menyatakan di sini dengan suci hati bahawa saya tidak pernah menerima wang RM5 juta yang kononnya diberikan oleh PW17 Saksi pendakwaan ke-17 Saidi Abang Samsudin melalui PW21 Rizal- saksi pendakwaan ke-21 kepada saya di dalam dua beg bagasi tersebut pada 20 Disember 2016 di Seri Perdana. KETIKA ramai penggiat industri kreatif termasuk rakan selebriti mempersenda fahaman politik. Lagi 7 buah negara atas sebab protokol dan diplomatik tidak boleh menangkap pemimpin negara untuk dibicarakan ianya tidak pernah dilakukan dalam sejarah perundangan dunia percayalah dan yakin tewas umno najib PRU akan datang maka dengan macai2nya akan diseret ke mahkamah ikutlah jalan siasatan dan bukti yg jelas.

Mereka boleh beralas dengan mengatakan jika perkara ini benar maka salah dari segi hukum ujarnya dalam satu kenyataan. Tiada kesalahan dan pendakwaan yang akan diambil terhadap Perdana Menteri Najib Razak setelah penyiasatan lebih enam bulan oleh SPRM berhubung wang RM2600 juta dan dana RM42 juta daripada SRC International barangkali tidaklah begitu memeranjatkan kita semua. PRN Sarawak Bijak pilih parti jangan lagi tertipu - Idris Buang.

Wang Kertas Malaysia Rm100 Edisi Ke 11 Nazz Collection. Walhal gambar itu disunting daripada gambar Najib tunduk mencium tangan ibundanya Toh Puan Rahah Noh. Najib sudah bersih suci dalam negara dari segala tuduhan wang rm26 bilion dan rm42 jutasekarang kena bersihkan diri dengan menyaman wsj dan srSelagi belum disaman portal berita itu selagi itulah kulit muka rakyat malaysia terasa setebal kulit babi bila berada diluar negaraTolonglah saman jangan tunggu hari duaBiar wsj dan sr tahu pahlawan bugis yang hebat biar bumi terbelah dua.

Ingat yasemua cerita yg anda katakan dah disahkan oleh WSJ kitab suci geng Tun M. Dari segi negeri entiti politik di Selangor adalah benefisiari terbesar dengan jumlah RM6025 juta diikuti oleh negeri Najib iaitu Pahang dengan RM3773 juta. Negeri-negeri lain adalah Perak RM252 juta Johor RM272 juta dan Kedah RM158 juta.

Unknown 30 Oktober 2015 1224 PTG. BUKAN lelucon tetapi ia satu kenyataan yang berlaku hari ini. Ia bagi memastikan pengurusan sumber kewangan jangka panjang negeri terjamin.

Ellie terkilannya apabila tidak berpeluang menziarah bagi memberi penghormatan terakhir kepada Mamat. Anonymous Friday February 12 2016 32900 PM. Wang yg sepatutnya wang utk rakyat telah melalui proses kebelakang pengetahuan rakyat dan pemimpin-pemimpin tinggi umnobn sendiri iaitu melalui akaun peribadi milik datuk najib tun razak sendiriBayangkan akaun yg ghaib dari pandangan mata rakyat sebelum dijumpai terkorek oleh sprm akibat drpd usaha pihak-pihak tertentu yg sentiasa menjaga kebajikan dan kepentingan rakyat agar.

Ps tunggu dalam 1-2 minngu ini media barat akan membantu Tun M menyerang NajibIngat semua bersiap sedia bila media yahudi bangkit kita bangkit sama2. Kabinet disaran tidak lulus habuan RM100 juta kepada Najib. Untuk makluman butiran ini diperolehi banyak dari pencecai yang buat komen di blog iniSekian terima kasih.

Mewarna Mata Wang Malaysia. Jangan tertipu lagi dengan manifesto kitab suci. Alasan mudah yang diberikan oleh Peguam Negara untuk.

Wang yang saya bayar kepada Ahmad dan kesemua pihak di atas senarai yang dikemukakan Najib untuk kerja CSR itu berasal dari dana sekurang-kurangnya RM642 juta yang saya terima dari Kementerian Kewangan Arab Saudi dan ini telah. Berkenaan dengan RM5 juta itu Rosmah menafikan keterangan Rizal Mansor yang didakwa sebagai bekas pegawai khasnya pernah memberikan wang kepadanya atau memintanya. Kini persoalan baharu yang perlu dijawab Muhyiddin ialah mengapa beliau menggantikan perabot peribadi milikan Najib di Seri Perdana dengan menggunakan wang negara.

Sidang media itu diadakan sebaik selepas sesi Dewan Rakyat berakhir dengan kekecohan susulan Ahli Parlimen Pakatan Harapan tidak berpuas hati kerana tidak. Perbezaan pasawan wang dan pasaran modal pertukaran wang asing malaysia ke arab saudi najib terima wang dengan suci pinjaman wang untuk membeli kedai mata wang kripto venezuela mata wang emas di kelantan permohonan hapus kira kehilangan wang awam pinjaman wang segera penampang. Jauhilah jalan andaian.

Perbicaraan di mahkamah belum bermula lagi.


Shahbudin Dot Com Najib Berhentilah Kelirukan Rakyat Dan Lebih Baik Banyak2 Bertaubat


Najib Razak Dengar Kata Ada Orang Dipecat Facebook


LihatTutupKomentar